Orättvist!!

Sånna här dagar funderar man lite smått varför man flyttade till Hällnäs när dom i Rundvik där vi bodde tidigare håller på och krattar gräsmattorna som mest..fyyyyyyyyyyyyyyyy vad jag blir avundsjuk...Jag vi ha sommar NU!

Nu ska jag iväg på möte med ungdomarna, hoppas det blir bra uppslutning. Jag är så glad för deras skull, att de ska få ett ug snart...hoppas att även föräldrarna ställer upp:) Men det tror jag att dom gör..kan inte tänka mig annt, det är ju för deras barns skull, för att dom ska ha en vettig fritid och hålla sig borta från annat hyss..inga föräldrar vill väll annat än sina barns bästa...


image17

Kommentarer
Postat av: tutttjejluktardiesel

Jag vet det kan vara det ibland med Jag skulle också vilja kratta gräs snart blir det våran tur :) tror jag Jag hoppas ungdomarna får ett bra ug för det är dom värda

2008-04-23 @ 09:58:48
URL: http://tutttjejluktardiesel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0