Sommar och äntligen sol!!

Det har varit stilltje här på bloggen ett tag, kanske beror det på att det inte blir så mycket tid över till att sitta vid datorn när det är sommar och fint, eller så beror det på annat..jag vet inte. Tänker nu i alla fall dela med mig av lite bilder. Vi har den senaste månaden varit mest i vår stuga i Storsandsjön, där vi målat, solat, badat, bastat och bara haft det gott. Nu ska vi nog vara hemma ett par dagar men jag längtar redan tillbaka..det är så lungt och gemytligt där..trots alla mygg och bräms..

vi har i säkert tio år haft ett halv gjort rum i stugan där väggarna varit halvtapeserade sen vi byggde våningssängen. Nu har vi äntligen kommit till skott och tapesterat ( jag har tapetserat för första gången..var ju riktigt kul)

Före...



Efter...



Stegen blev tyvärr omålad i all hast..målade till halv två på natten så jag glömde den i tröttheten... hoppas bara inte det tar 10 år till innnan den får lite färg på sig.

Vi målade även om allrummet...har länge längtat efter att få bort lila färgen från väggarna och nu är det fixat:)

före...



Efter..
blev lite mörk bild..men får väll ta en bättre sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0