En ny bloggare...

Jag gav förslaget till Melvins föredetta dagmamma i Rundvik att hon skulle börja blogga och hon tog mig på orden. Ni måste bara kolla in vilken fantastisk trädgård hon har!

Annars har det varit en ganska bra vecka hittills..jag har börjat arbetsträna och det går rätt så bra. Men dagsformen är från dag till dag men jag hoppas det ska stabilisera sig snart. På fritiden är det ganska fullt upp just nu. Det är möten hit och dit, UG, ved, kalas och födelsedagar och en massa annat...lite fullt upp har jag...



Lilla Moa snart 10 år ( Fotot är taget oktober 2005)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jättefin bild!

Hoppas det går bra på arbetet!

2008-10-08 @ 19:32:24
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0