Sportlovet

Här kommer en liten sammanfattning av sportlovet som varit ganska häktiskt med jobb och aktiviter.
Tisdagen var vi till Umeå då Moa fick träffa en optiker som gjorde väldigt intressanta undersökningar, bland annat hur ögonen rör sig när man läser. Medan vi var i Umeå fick Melvin vara med pappa på jobbet på Nk lundströms såg och åka och köra traktor viket han tyckte var toppen.

Onsdagen var vi på badhuset i flera timmar, barnen såg ut som russin när vi for därifrån.
Torsdagen började med att jag målade taket och dörrar och lister i Moas nya rum. Medand de torkade var vi till Lillsandsjön och grillade och körde skoter, även en skidtur han jag och Moa med. Efter det så tapetserade jag Moas nya rum och som tur var han jag färdigt under kvällen, så på fredagen blev det att bära möbler och göra i ordning..fint blev det!

Helgen har jag tillbringat på jobbet den mesta delen av tiden..


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Har den där tapeten i vardagsrummet där uppe, den är riktigt fin, vet du oma tt det finns muggar och skålar och sånt i samma mönster, kanske vore något att köpa och han pennor och dyl. i!

2009-03-09 @ 09:19:03
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Totta

Vilket härligt sportlov ni haft jag har haft Cilla hos mej så vi har också gjort mycket Ha en bra dag nu och hälsa alla

2009-03-09 @ 09:19:21
URL: http://tufftjejluktardiesel.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Det går säkert att hitta på nätet, men annars finns det på duka oxå!

2009-03-09 @ 16:44:30
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej Ellenor



Kul att du tittar in. Jag har åkt på magsjuka,som en blixt från klar himmel. Det är inte sant,jag har inte haft det på år och dar.



Något trädgårdsjobb blir det inte än på ett tag snön ligger tjock. Men vi har haft några varma dagar så det har töat ganska bra.

Hur har ni det då, bra hoppas jag för tittar jag på bilderna verkar det vara toppen.

Stig har inte varit ute och pimplat sedan den 20 januari han tycker att det inte är lönt för det är så lite fisk.

Ha en fortsatt bra dag

Gunilla

2009-03-19 @ 12:16:45
URL: http://norrskenetstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0