Lista

Hur bor du: Villa i Hällnäs med man, 3 barn och hund.
Brukar du komma i tid: Alltid
Hur lång är du: 178
Kan du laga mat: Japp!
Vad jobbar du med/pluggar du: inom äldrevården
Vad har du på dig just nu: thigts och kofta
Har du någon fobi:ja
Hade du en bra kväll igår: ja
Vilket är ditt senaste inköp: 2 filtar från ellos
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.
Vad hade du sönder senast: handtaget till matberedaren.
Vem snackade du med senast: Ulf
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: minns inte
Saknar du någon just nu:Min familj som är på jobb och skola
Vad ska man göra för att få dig irriterad: bryta ett löfte
Någon jag stör mig på: De som gör allt för egen vinning 
Intressen: Pyssel, böcker, hund och matlagning
senaste person du kramade: mina barn
Senaste person du ringde: Ulf
Senaste person som ringde dig: Ulf
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Ja men inte fler än jag redan har
Längtar du till din nästa födelsedag:Nä inte speciellt
Har du rakat dina ben någon gång: Har väll hänt
Är du sugen på något nu: Lunch
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 10
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: har nog inte så stor betydelse
Micro-pop eller poppa själv: Poppar själv
Brukar du baka: Jo det händer
Röstade du i det senaste valet:Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jodå
Vilken låt lyssnade du senast på: Molly Sandén (så vill stjärnorna eller vad den heter)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Min man
Vad tycker du är äckligt: Rensa avlopp
Har du pengar på mobilen: Japp
Vilken svordom använder du mest: jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.45
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica, konsum, servisepunkten
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Beror på hur mycket jag vinner, troligen blir det nåt till huset.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nix
När var senast någon stötte på dig:  Förutom min man så var det så länge sedan så jag minns inte..
Vad åt du till middag senast: Kycklinggryta med ris
Kan du vissla: ja
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja
Äger du några popband t-shirts: Nej
När flög du senast: för två år sen tror jag det var..
Pratar du några andra språk: Engelska
Har du gråtit offentligt: ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Nej
Vad har du med dig in på bion: Snacks eller godis
Vad har du för väder: -8 grader och massor med snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: inget
När sov du senast på golvet: ingen aning
Vilken är din favorit drink: Dricker inte drinkar
Gillar du din boendesituation: ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 7-8
Är dina dagar fullbokade och stressiga: de varierar
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag: hmm..37 kanske
Tror du på liv på andra planeter: nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: släpp och gå vidare..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Nej
Tycker du om att krama folk: Dom i min närhet
Äger du en digitalkamera: Självklart
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Beror på vad det gäller..anser jag det är viktigt så blir jag mycket störd.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Absolut inte
Är du mörkrädd: Det händer.
Tre saker du alltid har med dig: Snus, mobilen och nycklarna

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja nu fick jag veta lite mer om dig :o)

Det var ingen fråga om bärplockning !!!

Hur har ni det? Här snöar det så jag tror att jag emigrerar, Imorgon skall jag igentligen ha hittat ett vårtecken men det är nog bara att glömma.:o(

Allt går sin gilla gång jobb och hälsan inget har hänt.

Ha det gott och massor av kramar.

Gunilla

2010-02-28 @ 09:40:22
URL: http://norrskenetstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0