Blyghet

Tänkte först att detta blir nog lätt att skriva om eftersom jag alltid sett mig själv som blyg men vid närmare eftertake så tror jag inte att jag är så blyg längre, kanske har det vuxit bort, kanske har det försvunnit av andra orsaker.
Några talande ordspråk om blyghet kommer här..

* Den som vill plocka rosen får inte bli rädd för taggarna.

* Ingen rodnar i mörker.

* Jag kan göra precis vad du vill att jag ska göra, så länge jag inte behöver tala.

* Tystlåtna kan bli utom sig inom sig.

* För att bli av med din blyghet måste du bli så engagerad i något att du glömmer att vara rädd


Ganska sanna ordspråk tycker jag som en gång var blyg....

Kommentarer
Postat av: tutttjejluktardiesel

Du får godkänt med Korten av min hem by Lansjärv är tagna på sommaren av vem vet jag inte har varit på hemsidan och hämta dom

2008-05-16 @ 18:06:06
URL: http://tutttjejluktardiesel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0