Donsö

Nu är vi på Donsö i Göteborg och det är ju otroligt härligt. Det är som att åka utomlands man kan inte fatt att vi bor i samma land. Hemma är det fullt med snö och här är det i stort sett sommar..hör klipper dom gräs för fullt och blommorna växer. Melvin plockade en bukett med sommarblommor i går när vi var på promenad. När vi kom hit blev vi bjudna på kalas för att Oliva fyllde 9år, roligt att träffa alla släktingar på en gång. I går gjorde vi inte så mycket..var och letade snäckor och lite sånt. I kväll ska vi till Jim min kusin och äta middag.

Krister åker ju till Göteborg i kväll..är väll inte framme föränn vid midnatt så han kommer inte hit ut föränn i morgon eller på fredag..hoppas i morgon men vi får väll se.

Just nu har jag lånat datorn av min kusin Liz annars är vi helt datalösa...känns förfärligt att vara utan..men det får man väll ta igen då vi kommer hem..:)

Kommentarer
Postat av: Tufftjejluktardiesel

Jag hoppas att ni har det bra och jag är lite avundsjuk på er Men snö e snart borta här hemma med

2008-05-01 @ 19:42:45
URL: http://tufftjejluktardiesel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0