Rundvik nostalgi..

Rundvik har funnits en hel del i mina tankar de senaste dagarna. Kanske beror det på vädret, att jag hör att dom krattar gräset där just nu. Eller beror det på arbetet med ungdomarna. Jag saknar verkligen föreningslivet i Rundvik eller rättare sagt styrelsemedlemmarna..där hade man sin plats och det är ju alltid tryggt. Här är måste jag skaffa en ny "plats" i samhället och det känns jobbigt stundvis....men Hällnäs har oxå fina ungdomar..detsamma som Rundvik..

Sen kommer Pontus hit i helgen ..kanske Linda oxå så det blir fullt hus, men kul. Ska ta och göra ett collage på dom oxå nån dag...
Denna dag får representera lite nostalgibilder från Rundvik

image18

Kommentarer
Postat av: tutttjejluktardiesel

Det var fin bild du gjort Jag förstår dej brukar tänka på norrbotten också ibland men vad ska man göra man får tänka framåt iställe för bakåt :)

2008-04-23 @ 15:24:02
URL: http://tutttjejluktardiesel.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Ja huvvaligen nog har vi mycket snö, den här tiden fanns det inge snö... så det är väl olika från år till år, roligt att du oxå skaffat blogg!

2008-04-23 @ 18:11:34
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0