God Jul på er alla!

Då var det julafton igen, tycker det inte var så länge sen sist. Barnen har ju väntat otroligt på denna dag och det var med spänd förväntan de öppnade den traditionsenliga julklappen på morgonen. Det har varit lite oroliga hur det skulle gå till eftersom alla klappar är körda till mormor där vi ska fira julaftonskvällen. Men som tur var hade tomten lämnat kvar ett par här.
Det som är roligast på julaftonen tycker jag är att se barnens glada miner när de får sina julklappar, så att jag är så otroligt glad att jag får tillbringa den här kvällen med dem och inte på jobbet.

Nu hoppas jag att alla får en trevlig kväll!

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

GOD JUL och en bamsekram till er alla





önskar

Gunilla och Stig. hälsa mamma och pappa.

2008-12-24 @ 13:09:14
URL: http:// norrskenetstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0