Rekord

Moas klass har fingevirkat en hel del de sista månaderna. Nu är de med på svt:s rekordbyrån. Hela 270 meter fingervirkning har det blivit.

I dag jobbar jag delad tur och ska snart iväg på jobbet igen. Där går fortfarande magsjuka så jag hoppas att jag slipper få det igen för man är bara imun i ca: 3 dagar och den tiden har jag ju redan passerat. Mycke handsprit blir det!!

Det får idag bli en bild från Melvins dator. Hittade en söt nalle. Annnars är det mest bilder på Björn Gustavsson och från Ensam mamma söker ( gissar att Moa sparat bilder på hans dator)

Ha det gott alla och hoppas ni får vara friska!


Kommentarer
Postat av: Sametjej

Hej

Jag tycker synd om dej som haft magsjuka Och jag hoppas du inte får den igen Det är ju kul det moas klass gjort håller tummarna att dom får rekord Nu har jag lagt in lite bilder från Tallinn Hoppas du får en trevlig jul och ett gott nytt år om vi inte höres innan Du kan väl hälsa alla jag känner på ditt jobb det med

kram

sametjej

2008-12-18 @ 21:12:35
URL: http://tufftjejluktardiesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0