Dyrt..

blev det igår. Jag, Moa och Melvin var till Vindeln för att handla och blev stoppad av polisen. Jag trodde givetvis att allt skulle gå bara bra eftersom jag visste att alla i bilen hade bälte på sig och att det var flera veckor sedan jag drack alkohol så det skulle nog inte vara någon fara...men ack vad jag bedrog mig.

Jag fick böter för att Moa hade ena bältesrämmen bakom ryggen och Melvin hade den under armen. Jag vet vilka som lärt den att göra så och jag kommer att skicka räkning;). Vi har haft många diskutioner om det men vissa påstår att dom kan skära av sig halsen vid krock om dom har bältet över axeln..men jag fick i alla fall rätt till slut och en böteslapp på 2500 spänn..ändå var dom snäll och bara gav mig böter för ett barn..kunde varit 5000...

Inte så välkomen utgift så här till jul :(


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Åh så surt :/

Är det nu i helgen det är skyltsöndag?

Vilken tid-hur länge..

Hoppas INTE det är i helgen för jag börjar jobba 15.45 på sön och det betyder att jag måste åka hemifrån kl 15.00!

2008-11-26 @ 21:04:37
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0