Höstlov..

Under barnens höstlov var Jag Moa och Melle  tre dagar i Nordmaling hos farmor. Vi passade oxå på att hälsapå vännär och bekanta i Nordmaling och Rundvik. Jättetrevlig!! Fick även tillfälle att klippa mig vilket var väldigt behövligt!! Farmor fixade slingor på mig och jag känner mig som ny:) även hon fick ett par:)

Det var fullbokade dagar med besök åt olika håll, vi har nog inte varit på någon hälsapå runda sen vi flyttade därifrån för ett och ett halft år sedan...Mycket roligt att träffa alla...skulle gärna stannat längre men det hade vi inte tid med.
Jag han då fara och kolla mitt svampställe och vi fick oss en härlig sås till middagen med trattkantareller...inte dumt!
Farmor hade riktig julstämning hemma, julgardiner, tomtar och hela kittet. Hon ska bort i flera veckor och ville ha det avklarat, vi hade riktig julstämning när vi for hem.
I helgen var vi till stugan och bastade, grillade korv och myste i det vackra vädret.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul att garnet kom till användning.

Jag har kopierat dikten från din blogg det gick snabbast det.

Julförberedelsena har påbörjats ute och geten har klätts med granris.

Tack för det fina armbandet.

Bamsekramar till er alla.

2008-11-05 @ 11:17:56
URL: http://norrskenetstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0