Jultider..

Nu känns det att det börjar bli jul..snön ligger på backen och det är rätt så kallt ute..idag är det -17 grader..huuu!
I går var vi in till Umeå och shoppade lite..Moa skulle på skoldans och en ny klänning inhandlades. På morgonen innan jag for frösökte jag luska ut vad Moa och Melvin önskade sig mest av allt i julklapp. Det var en svår fråga men efter Melvin funderar på frågan ett tag kom han fram till att det var ett par tofflor. Vilka otroliga barn jag har :) Hade nog väntat mig ett annat svar!
Melvin fick sina tofflor igår och blev jätte glad. Moa fick ju en klänning, det ska ju vara rättvist.

I dag har vi julpyntat här hemma och förberätt lite inför smyckes försäljningen jag ska ha i morgon på skyltsöndagen här i Hällnäs mellan kl. 13.00 - 16:00 på it-centrum. Ungdomarna ska sälja grillade hamburgare och kaffe och bulle så vi hoppas på mycket folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0