Onsdag

Veckan har hittills varit bara bra, jag har börjat arbetsträna lite mer och det går ganska bra, men det känns att jag ökat på..särkillt kännbart blir det när jag är uppbokad på annat de dagar jag är ledig, som i dag har jag varit på kurs om AD/HD. Det är ju inte så mycket nytt änn så länge med det kanske kommer..
Å i kväll är det föräldra möte..jag och Krister går på halva var..jag har ju redan hört de om ombyggnationen  på hem och skola mötet så jag tycker jag klarar mig..

Jag testade att jobba på en annan avdelning på jobbet igår och det var väldigt väldigt trevligt!! Kul att se hur det är på andra ställen..

I söndags var vi och fotade en myrstack för att skicka in bilder till en tävling..det gäller att vara högst..jag tror inte att vi vinner, våran är ca 160 hög..hade det varit omkrets så kanske vi hade en chans för den var 8,5 meter i omkrest..



Melvin hade även turen att få en present då Moa fyllde år. Det blev ett par häftiga pulsvärmare som mormor tillverkat.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Oj du det var då inte lilla myrstacken!

2008-10-16 @ 20:54:22
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0